آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرینا مو فرفری

آرینا...آژیر...پارک

1391/1/27 1:26
نویسنده : مامان آرینا
1,402 بازدید
اشتراک گذاری

 

Seesaw Ferris wheelSeesaw

خدا نکنه آرینا چشمش به پارک و اسباب بازی بیفته...

اون موقع ست که صدای آژیر (جیغ و فریاد) آرینا ست که ........

بقیشو نگم بهتره.سرانجام باید بریم پارک.

          

بقیه عکس ها در ادامه...

                                           Swinging 2

آرینا دیگه موقع بازی کاملا مستقل شده و مامانی و بابائی فقط مراقبش هستن.

آرینا دیگه جو گیر شده...

آرینا اخم کرده این پارک فقط ماله من ، من...

مامانی در حال صحبت با آرینا در مورد اینکه پارک جای بازی تمام بچه هاست...

بالاخره آرینا راضی شد...

وقتی می خواستیم برگردیم خونه آرینا دخترک فیلم من ، دستشو گذاشت روی چشماش و

ادای گریه کردن در آورد که ما دلمون واسش بسوزه و همچنان در پارک بمونیم...

عزیزکم این ترفندها رو از کجا یاد می گیری؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

نگین مامان رادین
27 فروردین 91 1:41
الاهی فدای مستقل شدنت بشم،قربون لباسهای نازت و تیپت خوش تیپ،فدای کلک زدنت بشم خودم


خدا نکنه خاله جون.مامانی این کلک زدن آرینا ست که مامانی رو کشته مرده خودش کرده.
مامان فرنيا
27 فروردین 91 9:31
يكي بياد به ما مادرها هم از اين ترفندها ياد بده بتونيم مقابله به مثل كنيم
ماشالله خيلي شيرين شده اين دختر
من نميدونم اين حس مالكيت را باهاش بايد چيكار كرد


مامانی هر چقدر هم در این موردا آموزش ببینیم بازم این وروجکا از ما زرنگترن.
مرسی عزیزم.خوب فکر می کنن همه چیز مال خودشونه و بس .......البته من بچه های بزرگتر آرینا رو دیدم که قبلا اینطوری بودن ولی حالا که بزرگتر شدن وسایلشونو با بقیه تقسیم می کنن .
مامان محیا
27 فروردین 91 9:44
آخی جیگری. چه اداهای نازی..وس واسه آرینا جون


خاله جون آریناست و اداهاش.می بوسمتون عزیزدلم.
مامان محیا
27 فروردین 91 9:45
پست قبلی یادم رفت آدرس بذارم


عزیزم خیلی خوب کاری می کنی و آدرس می ذارید.
مامان ارمیا
27 فروردین 91 11:54
آی گفتی. ارمیا رو هم که گاهی می بریم پارک سرسره سواری با داد و گریه میاد.


آرینا هم با ناراحتی از پارک میاد بیرون.
مرجان مامان پریساجون
27 فروردین 91 12:10
دلم میخواست اونجا بودم و یه بوسسسسسسسس از ته دل میکردمش.مخصوصأ اون عکس آخریش که مطمئنأ بوس همراه با یه گاز محکم از لپش.چیکارکنم دست خودم نیست دوسش دارم.


عزیزم شما خیلی به ما لطف دارید.ما هم خیلی دوستون داریم.
مامان عسل
27 فروردین 91 12:19
معلومه حسابي خوش ميگذره ها آرينا خانوم خوش تيپ عسل هم خيلي پارک دوست داره ولي فعلا يه کم کوچولوه و فکر کنم دو سه ماه ديگه مثل شما از اين ترفند ها هم ياد بگيره ! ايشالا هميشه خوش باشين


خاله جون حسابی خوش گذشت.انشااله عزیزم عسل بانو هم از این ترفندها یاد می گیره و حسابی دلبری می کنی.
مامان ملينا
27 فروردین 91 14:40
الهي دخملك ناز. مليناي منم وقتي مي خواد از پارك برگرده تا نصف راه با ما مياد و بعد بدو راهشو بطرف سرسره كج ميكنه چقدر باهوشن اين بچه ها . آرينا جونو ببوس


واقعا مامانی.من وآرینا هم می بوسیمتون.
نایسل
27 فروردین 91 16:03
ماشالا جیگریه برا خودش


مرسی خاله جونم.دلم براتون حسابی تنگ شده بود.
نایسل
27 فروردین 91 16:26
مرسی قربونت برم ایشالا خدا شما رو برای ارینا نگه داره مامان باباتونو واسه خودتون مهربونم


خدا نکنه عزیز دلم.ممنون گلم.
نایسل
27 فروردین 91 16:26
منم دلم تنگ شده بود عسیسم


خاله جون می گن دل به دل راه داره.....
نایسل
27 فروردین 91 16:36
اره واقعااا گلم بوسسس


منم می بوسمت عزیزم.
نایسل
27 فروردین 91 16:37
اخی ای جان خیلی سخته تنهایی باشه گلم تو هم اگه دوست داشتی با من حرف بزن البته تو یه دخمل ناز داری تهنا نیستیییی


نایسل جونم درسته که آرینا رو دارم و یه همسر مهربون ولی غربت خیلی سخته .
نایسل
27 فروردین 91 16:37
نایسل
27 فروردین 91 16:55
عزیزز دلم من تجربه اش رو نداشتم همیشه پیش خانوادم بود مدرسم که دیوار به دیوار خونمون بود بعدشم کوچه رو به رویی دانشگاهمم سر خیابونمونه
فکر کن الانم با خونه مامانم 10 مین راهه البته با ماشین
اما دوروز نمیبینمش دق میکنم با اینکه هرروز 1 ساعت تلفنی باش صحبت میکنم
خیلی سخته قربونت برم ایشالا یه جوری بشه برگردی پیش اونا

خیلی سخته نایسل جون.ممنون خدا کنه که بتونیم برگردیم به شهرمون.برام دعا کن عزیزم.

ilijoon
27 فروردین 91 18:33
به نظر من اين ترفند بچه ها فطريه يعني از بدو تولد تو وجودشون بوده


درسته مامانی .
الهام مامان رامیلا
27 فروردین 91 20:31
ای جانم به این تیپ تابستونی عزیزمممممممممممممممممممممممممممم


مرسسسسسسسسسسسی خاله جووووووووووووون.
تارا
27 فروردین 91 22:51
سلام
خدا حفظش کنه!
امان از این ادا های بچه ها!!!!


سلام عزیزم،ممنون .امان امان امان.....
نرگسی
28 فروردین 91 1:19
ای جونم عزیزم که انقدر بلایی تو .. بوسسسسسسسسسسسسس ..


خاله نرگس آرینا خیلی بلاست .هزارتا بوس برای شما.
مامان الینا
28 فروردین 91 2:10
وای من فکر میکردم که الینا فقط برای پارک آژیر میزنه خوشحالم کردی آخه همش حرص میخوردم که چرا الینا با بچه های دیگه فرق داره
وای عزیزم مستقل شدنت مبارک باشه


مامانی نگران نباش این وروجکا هثل هم هستن.مرسی خاله جون.
مامان شایان
28 فروردین 91 11:40
الهی فدای ناز و ادات. بالاخره در برابر ترفندش چیکار کردین با این دختر خوشگل؟
به ما هم سر بزنین.


خدا نکنه خاله جون.مامانی بالاخره که باید می یومدیم خونه اگه به آرینا باشه شبانه روز باید پارک باشیم.هیچی بعد از اینکه چند بار دیگه سرسره بازی کرد به بهانه بستنی از پارک زدیم بیرون.
مامان باربد
28 فروردین 91 16:36
اِ مامانی خوب الان نره کی بره پارک؟
وقتی هم سن ماها شد؟؟؟
عزیزم قربون اون ژستت برم


درسته عزیزم الان نره پس کی بره.خدا نکنه خاله جون.
زهره مامان آریان جون
28 فروردین 91 23:42
آی گفتی پارک رفتن با خودمونه اما برگشتن...
الهی قربون اون ناز و ادهای تو جیگر بشه خاله


درست مامان آریان جون.خدا نکنه عزیزم.
مامان امیرحسین
29 فروردین 91 14:59
سلام.آرینا جون. چه خوشگل و ماهی. ماشالا.لپتو بکشم الهی.


سلام خاله جون.ممنون چشماتون خوشگل می بینه.
مامان پارسا قند عسل
29 فروردین 91 15:25
عزیز دل خاله.جیگرشو برم.
پارسا هم عین شما عاشق پارکه.و فکر میکنه که فقط خودش باید سوار وسایلها بشه


خاله جون ما فسقلی ها عاشق پارک و دد هستیم خاله منم میگم فقط پارک مال منه.


مامانی روژینا
31 فروردین 91 16:29
سلام ماشالادختر نازیه کاراشم بامزه است اگه اجازه بدین شمارا لینک کنیم شما هم مارالینک کنید


سلام عزیزم مرسی نظره لطفتونه.عزیزم هر کاری کردم نتونستم برای شما کامنت بذارم با کمال میل لینکتون کردم.


مامانی روژینا
2 اردیبهشت 91 15:24
سلام مرسی که مارالینک کردید ازطرف من ارینا راببوسید


سلام عزیزم خواهش می کنم چشم حتما.