آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آرینا مو فرفری

مامانی میگه ماهی...آرینا میگه....

1391/1/28 0:48
نویسنده : مامان آرینا
1,107 بازدید
اشتراک گذاری

 

                        11.gif 20.gif11.gif
                                              

قند عسلم

این روزها هر کلمه ائی که مامانی یا بابائی میگن دوست داری تکرار کنی بعضی کلماتو 

سریع و واضح بیان می کنی ولی بعضی اوقات هم اینطوری می شه...

  شکلکهای جالب آروین

مامانی ماهی گلی آرینا رو نشونش می ده و میگه ماهی...

آرینا : مینا

مامانی :

.

.

چند ساعت بعد

مامانی : آرینا ، ماهی

آرینا : مامی ....مینا ، مینا

در هر صورت آرینا اسم ماهی گلی شو مینا صدا می کنه بد هم نشد خواستم اسم ماهی 

رو یاد آرینا بدم مینا رو هم یاد گرفت.

خوب  دخترم دومنظورس دیگه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نرگسی
28 فروردین 91 1:21
بوس بوس بوسسسسسسسسسس ..


خاله جونم یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسس برای شما.
مامان الینا
28 فروردین 91 2:15
نازززززززززززززززززززززززی
نگین مامان رادین
28 فروردین 91 3:06
ای جونم خوب مامانی خودش برا ماهی گلیش اسم انتخاب کرده خیلی هم اسم خوشگلیه،راستی مامانی مینا گفتن از ماهی گفتن سختتره ،اریناست دیگه همه ی کارهاش متفاوت و دوست داشتنیه


درسته مامان رادین جون بعد از این ماجرا ما به ماهی گلی میگیم مینا ماهی.دقیقا آریناست دیگه.
نسترن(مامان نیروانا)
28 فروردین 91 9:33
عسل شیرین زبونم.هزار تا بوس برای دخمل عزیز و خواستنی خاله


مرسسسسسسسسسسسسسی خاله جون.
مامان لیلا
28 فروردین 91 10:03
سلام ممنون که پیش ما اومدید. وب قشنگی دارین .ارینا جون با موهای فرفری خیلی ناز و خوشگله براش اسپند دود کنید.


خواهش می کنم عزیزم.چشماتون قشنگ می بینه.ممنون لطف دارید شما.
نسترن
28 فروردین 91 11:26
نفسم تو چقدر بامزه حرف میزنی چقدر عکسای توی پارکش قشنگه مخصوصا اونی که جوگیر شده بووووووووووووووووس


مرسی خاله جونم.می بینی خاله چه کارائی می کنه آرینا.
نسترن
28 فروردین 91 20:17
کلا این دختر اینقدر شیرینه که دلم میخواد بخورمش دوستت دارم شیرین عسل


خاله جون پس فراااااااااااااااار.
مامان باربد
28 فروردین 91 21:54
ای جــــــــــــــــــــــــــــــان...
موش نخوره زیونتو
مامانی من لینک شمارو گذاشتم تو وبلاگ باربد تا بیشتر بهتون سر بزنم اگه شما هم دوست داشتین مارو لینک کنین.


عزیزم با کمال میل لینکتون کردم.
مامان آیدین
28 فروردین 91 23:38
سلام خانومی خوبی آرینا جون خوبه چقدر نازه این دخمل از طرف ما ببوس آرینا جونو


سلام ممنون عزیزم ما خوبیم .نظره لطفتونه ،چشم حتما.
مامان دینا
29 فروردین 91 1:40
ای جووونم.قربووو اون حرف زدنت عزیزم .مامانی فکر کنم اگه بخوای مینا رو یادش بدی اونوقت به مینا میگه ماهی.ببوس این شیری زبونو


خدا نکنه خاله جون.مامانی اتفاقا یه بار به آرینا جون گفتم بگو مینا گفت ماهی .من و آرینامی بوسیمتون .
مامان پارسا قند عسل
29 فروردین 91 15:21
خاله قربون این دختر خوشمزه بشه.


خدا نکنه خاله جونم.