آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آرینا مو فرفری

نقاشی با کف پا

1391/1/31 11:48
نویسنده : مامان آرینا
2,900 بازدید
اشتراک گذاری

نقاشی با کف پای کودکان

یکی از فعالیت های لذت بخش برای کار کردن با بچه ها نقاشی کردن است . از بچه ها بخواهید که کف پای خود را روی کاغذ بگذارند و جای پای خود را با مداد روی کاغذ بکشند . سپس از آن ها بخواهید که از هر جهت به رد پای خود روی کاغذ نگاه کنند و بگویند که این نقاشی به چه چیزی شباهت دارد . مسلما اگر بخواهید در کلاس این کار را با بچه ها انجام دهید با انواع مختلفی از تصورات بچه ها روبرو می شوید که می تواند جالب باشد . گاهی وقت ها بچه ها روحیات خود را در این گونه نقاشی ها انعکاس می دهند . در زیر چند نمونه از نقاشی هایی که بچه ها با چاپ کف پا کشیده اند آمده است .

www.bandarstudents.blogfa.com

www.bandarstudents.blogfa.com

www.bandarstudents.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان اندیا
31 فروردین 91 14:46
سلام دختر ملوسی دارین ماشاا...
مامانی به ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید.


سلام عزیزم ممنون نظره لطفتونه.چشم عزیزم با کمال میل.
مامان پریسا
31 فروردین 91 17:40
خیلی خوشکل و با نمکه .
آفرین


مرسی عزیزم.
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 18:25
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون.

البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم.

این هم ادرس سایت خاله پریسا

http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



عزیزم به آدرس وب رفتم و رای دادم گلم.انشااله رادین جون در مراحل زندگی همیشه برنده باشه.
آرتین خان
31 فروردین 91 23:41
خیلی جالب بود عزیزم کپی کردم تا آرتین بزرگ تر شد ازشون استفاده کنم


خوشحالم خوشتون اومده.انشااله.
زهره مامان آریان جون
31 فروردین 91 23:49
چه جالب
عاشق باران
1 اردیبهشت 91 17:08
سلام خوبید؟ کم پیدایین... خیلی وقته پیش ما نیومدین. من هر وقت میام همه ی پستای نخونده رو می خونم ها


سلام عزیزم به دیدنتون میام ولی در قسمت نظرات موقع زدن کد ارسال هر کاری می کنم کد ارسال نمی شه.ممنون عزیزم که وقت می ذارید و همه مطالبو می خونید.