آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آرینا مو فرفری

دوست عزیزم ilijoon

1391/1/31 23:30
نویسنده : مامان آرینا
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست عزیزم

 از اینکه به من و دخترم لطف دارید و مرتب به ما سر می زنید ممنونم.

در قسمت نظرات برام پیام گذاشتید که چرا اسم شما جز لیست دوستای گل آرینا نیست.

دوست عزیزم من اصلا آدرسی از وبلاگ شما ندارم و چند بار در قسمت پاسخ نظرات شما ذکر کردم

لطفا برای من آدرس وبتونو بذارید.من خیلی خوشحال می شم یک دوست خوب به جمع دوستام

اضافه بشه.منتظرتون هستم .

تعدادی از دوستان محبت می کنن و به وبلاگ آرینا جون سر می زنن و کامنت می ذارن

من هیچ آدرسی از وبلاگشون ندارم که بتونم لطف دوستان را جبران کنم. اگر دوست عزیزی

 به وبه آرینا میاد و پیام می ذاره و از مامان آرینا در وبلاگش کامنتی دریافت نمی کنه

علتش نداشتن آدرس وبلاگه و کوتاهی از بنده نبوده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نگین مامان رادین
27 فروردین 91 1:39
سلام گلم مرسی بابت این پستت چون من هم مدتی بود که تصمیم داشتم همچین پستی بزارم،اگه از ili gonادرسی پیدا کردید به من هم اطلاع بدید چون به وبما همسر میزنند و دلگیر هستند که ما بهشون سر نمی زنیم ولی دریغا که ما نشونی ازشون نداریم


خواهش می کنم عزیزم.چشم حتما اگر آدرسشونو برام گذاشتن به شما هم خبر می دم.
مامان زهره
28 فروردین 91 9:39
پس هر موقع صدای آژیر میاد خانوم گلی هوس پارک کرده


درسته خاله جون.
مامانی درسا
29 فروردین 91 7:44
سلام مامانی من یه آدرس پیدا کردم امیدوارم خودش باشه آدرس وبش http://ilijoon.niniweblog.com/ به نام ایلیا بزرگ مرد کوچک . آرینایی بوس بوس


سلام مامانی ممنون مامان ایلیا جون بعد از گذاشتن پست در وب آرینا آدرس وبشونو برام گذاشتن.