آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آرینا مو فرفری

عجیب ترین ظهور عکس دنیا

1391/2/1 0:01
نویسنده : مامان آرینا
1,890 بازدید
اشتراک گذاری

عجیب و غریب | عجیب ترین ظهور عکس دنیا

اگر می خواهید عجیب ترین ظهور عکس دنیا را ببینید

با هم بریم ادامه مطلب...

 

روی نقاط رنگی روی بینی در عکس تمرکز کنید، تا 30 بشمارید، حالا به دیوار یا سقف سفید رنگ یا هر جایی که سفید یکدست باشد نگاه کنید و شروع به پلک زدن کنید.

 

عجیب ترین ظهور عکس دنیا

تبریک! شما فقط با مغزتان یک نگاتیو را ظاهر کردید!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگین مامان رادین
1 اردیبهشت 91 1:07
چهجالب بود،مرسی خاله جون که به من رای دادید.
امانی از بس این دخمل گلت رودوست دارم و در موردش حرف زدم که بابایی هم به ارینا علاقه مند شده و هر روز می پرسه از اریناچه خبر،عصر که وب یه نی نی رو باز کرده بودم بابایی گفت اریناست این قدر بزرگ شده.


خواهش می کنم عزیزم وظیفه بود.عزیزم شما خیلی با محبت و مهربون هستید.ارینا هم وقتی بزرگ بشه و من از این روزا و محبت دوستان براش بگم حتما از داشتن عموی خوبی مثله بابائی رادین جون خوشحال می شه.
مامان باربد
1 اردیبهشت 91 17:10
خیلیییییییییییییییییییی باحال بود. مرسی


خواهش می کنم عزیزم.
مامان ملينا
2 اردیبهشت 91 13:14
سلام خيلي قشنگ بود مرسي عزيزم


سلام گلم خواهش می کنم.
ilijoon
3 اردیبهشت 91 23:27
چه جالب بود
مامان فاطمه
8 اردیبهشت 91 22:10
سلام عزيزم كار خيلي جالبي بود من امتحان كردم . آرينا جون رو ببوس
به ما هم سر بزنيد


سلام دوست عزیزم خوشحالم مورد استفاده قرار گرفته.لطفا آدرس وبتونو برام بذارید.