آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آرینا مو فرفری

شکل سازی با سیب زمینی

1391/2/1 0:07
نویسنده : مامان آرینا
1,651 بازدید
اشتراک گذاری

 

 امیدوارم که با دیدن تصاویر ایده های جدیدی در ذهنتان بیدار شود و آن ها را با ذهن خلاق کودکان به اشتراک بگذارید .

               bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

bandarstudents.blogfa.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سانلي
1 اردیبهشت 91 3:45
مامان آرينا مثل هميشه جالب بود دستتون درد نكنه.آريناي گلم رو ببوسين


خواهش می کنم دوست خوبم.چشم عزیزم.
نرگسی
1 اردیبهشت 91 12:40
خخخخخخخخخخخخیلی ممنون عزیزم .. ایشالله که شما و خانوادتون هم همیشه شاد و سلامت باشید .. دوستون دارم ..


خواهش می کنم عزیزم.ممنون نرگس جون از دعای پرمهرت.
من هم خیلی دوست دارم گلم.