آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرینا مو فرفری

مدل جدید غذا خوردن آرینا

1391/2/2 1:39
نویسنده : مامان آرینا
890 بازدید
اشتراک گذاری

 

          

 

نفسم

مامانی برای شما غذا آماده کرده تا نوش جان کنی

اما آرینا کجاست؟؟؟

بله آرینا خانم کفگیر به دست میاد سمت مامانی  شکلکهای جالب آرویــــــــن

مامانی: آرینا گلی با کفگیر می خوای غذا بخوری؟؟؟؟

آرینا : سرتو تکون می دی و میگی...آ

مامانی : خوب ، باشه

آرینا خیلی با اشتها و به به و چه چه غذاشو نوش جان کرد

اونم نه با قاشق با کفگیر.

    کفگیر بامزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

زهره مامان آریان جون
2 اردیبهشت 91 0:46
خوب قاشق کوچیک بود غذا توش جا نمی شد.دخملی هم فکر بکر کرد برا خودش


احتمالا خاله جون دیگه قاشق کفاف نمی ده از کفگیر استفاده می کنه .
فاطمه(مامان ریحانه)
2 اردیبهشت 91 1:54
سلام ممنون که به وبلاگ ما سر زدید
این آرینا موفرفری هم خیلیییییییییییییییییی نازه ها خدا حفظش کنه


سلام عزیزم خواهش می کنم.ممنون نظره لطفتونه.
مامان پارسا قند عسل
2 اردیبهشت 91 1:56
چه ابتکاری آرینا جونم.خوشم میاد که کارت رو به آخر میرسونی.پشتکار داریا خاله.
راستی ،دیگه از جوجو طلا نمیپرسه؟


خاله جون به من میگن آرینا نه برگ چغندر!!!!اگه بخوام کاری انجام باید حتما انجام بشه.
خاله روزی هزار بار.
مامان پارسا قند عسل
2 اردیبهشت 91 1:59
خصوووووووووووووووصی


چشم عزیزم.
مامان آنیسا
2 اردیبهشت 91 9:24
اخه نازگلمون فکر میکرده باکفگیر مزه ش فرق میکنه


احتمالا خاله جون.
مامان آنیسا
2 اردیبهشت 91 9:25
بچه ها تو ان سن میخوام همه چیز رو امتحان کنند.


بله درسته مامانی مهربون.
نسترن
2 اردیبهشت 91 10:28
مامانی اخه پسکو عکسش
اریناجونم عاششششششششششششقتم باهوش خودم


نسترن جون دوربین شارژ تمام کرده بود و نتونستم عکس بگیرم اما آریناگلی زیاد از این کارا می کنه قول می دم دوربینو فول شارژ کنم و عکس بگیرم.
مامان فرنيا
2 اردیبهشت 91 12:51
خانمي به من باشه به بيل هم رضايت ميدم فقط اين كوچولوها غذاشون را بخورن


واقعا مامانی جون.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
2 اردیبهشت 91 13:22
وروجکککککککککککککککککککککککککککک


وروجککککککککککککک وروجککککککککککککککک
نرگسی
2 اردیبهشت 91 13:38
مامانی برو خصوصی کارت دارم ..


به روی چشم عزیزم.
مامان مانی
2 اردیبهشت 91 15:07
سلام عزیزم من که رمز و خصوصی براتون فرستادم خوب الان دوباره می فرستم گلم به دستت رسید خبرم کن که خیالم راحت شه


سلام عزیزم تازه الان به دستم رسید ممنون.چشم عزیزم.
مامان حنا
2 اردیبهشت 91 15:28
آخی عزیزم با قاشق نمی تونسته غذا بخوره و سیر بشه خوب دخملمون فکر کرده با اون غذا بخوره سیر میشه
حنای من هم یه بار دیدم بشقابشو سرش می کشید
قربون دو تا دخملای گل برم که عزیزدلمن
مامانی خصوصی هم داری عزیزم


احتمالا مامانی مهربون البته آرینا هم بعضی اوقات مثل حنا جون بشقاب غذاشو سر می کشه.
مرسی خاله حنا جونم واسه من خیلی عزیز.
چشم رفتم خصوصی.
مامان مانی
2 اردیبهشت 91 16:19
سلام رمز رسید؟؟


سلام بله عزیزم رسید.ممنون.
مامان مانی
2 اردیبهشت 91 16:38
مامان مانی
2 اردیبهشت 91 16:53
ممنون گلم می بوسمت


خواهش می کنم من هم می بوسمت گلم.
نایسل
2 اردیبهشت 91 19:38
ای قربونش بشم بچه متفکر خلاقه من
جذاب من قربونت برم
مامانش ببخشید دیر دیر میام از کافی نت وصل میشم همیشه نصفه نیمه میام زودی میرم نتم وصل شه جران میکنم


خدا نکنه عزیزم.خواهش می کنم دلم خیلی برای شما تنگ می شه.
نایسل
2 اردیبهشت 91 19:38
مامان نگار
3 اردیبهشت 91 1:44
بچه ها غذا بخورن با هر چی عشقشون میکشه بخورن


دقیقاهمین طوره مامان مهربون.
ilijoon
3 اردیبهشت 91 23:18
اين هم هنر نمايي دخمل گلمونه آفرين گلم مهم نيست با چي ميخوري مهم اينه كه غذايي كه ميخوري لذتشو حس كني


درسته خاله مهربون.
مامان یسنا
9 اردیبهشت 91 0:17
نوش جونت آرینا جون


مرسی خاله جون.