آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرینا مو فرفری

پیامی برای عاشق باران و مامان روژینا جان

1391/2/2 17:15
نویسنده : مامان آرینا
923 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم

مامان باران جان و مامان روژینا جان خواستم موضوعی رو به اطلاع شما برسونم.

من وقتی به وبلاگ شما سر می زنم متاسفانه موقع گذاشتن کامنت مشکل دارم زمانیکه

کد ارسال مطلبو وارد می کنم ارسال انجام نمی شه و من از این بابت خیلی ناراحتم چون

کوتاهی از بنده نیست.

مامان باران جان من قبلا خیلی راحت برای شما کامنت می ذاشتم و مشکلی نداشتم اما

از زمانی که کد ارسال به صورت حروف نوشته شده من هر کاری می کنم کامنتم ارسال

نمی شه.متاسفانه وب شما  در نی نی وبلاگ هم نیست تا بتونم تلگراف بزنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاشق باران
3 اردیبهشت 91 22:07
سلام ممنون که خبر دادید منم نمی دونم مشکل چیه تازه الان اومده بودم بگم مسابقه داریم ولی اینجوری که نمیشه شما شرکت کنید
بهر حال ممنون که به یاد ما هستید ما مرتب به شما سر میزنیم


سلام عزیزم خواهش می کنم .عزیزم همیشه به یادتون هستم به دیدنتون هم میام ممنون که شما هم به ما سر میزنید.