آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرینا مو فرفری

نانی ...نانی...

1391/2/11 15:48
نویسنده : مامان آرینا
925 بازدید
اشتراک گذاری

                                       

یک پشه بی رحم روی دست آرینا کوچولو رو نیش زده و جاش قرمز شده...       

                                     EmoPackv11_024.gif  www.smilehaa.org EmoPackv11_024.gif

.

.

.

آرینا تو بغل مامانی نشسته و با دستای کوچولوش دست مامانی رو گرفته و

روی دستش می کشه (جائی که پشه نیش زده) و میگه : نانی....نانی.....

مامانی ،  متعجب از این کار و از اینکه آرینا یک کلمه جدید یاد گرفته

نانی یعنی نازی.EmoPackv11_031.gifEmoPackv10_092.gifEmoPackv9_083.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان مانی
11 اردیبهشت 91 15:59
نازی عزیزم
خاله ي اميرعلي
11 اردیبهشت 91 20:54
اي جوووووونم فداي اين دخمل بشم من الهي



خدا نکنه خاله جونم.
زهره مامان آریان جون
11 اردیبهشت 91 23:14
الهی پشه بمیره شما رو نخوره


الهیییییی...امان از این پشه ها فقط یه خوبی داشت مامانی آرینا یه کلمه جدید یاد گرفت.
مبین فرفری
12 اردیبهشت 91 0:08
نانی نانی عزیزم فدای این نانی گفتنت
بزار من این پشر بگیرم حسابشو میرسم


خدا نکنه خاله جون ، خاله جون حسابشو برس تا دیگه نیشم نزنه.
مامان خورشيد
12 اردیبهشت 91 8:02
دستاشو مي بوسم.


فدای شما خاله جون.
مامان فرنيا
12 اردیبهشت 91 8:21
عزيزم قربون او ن دستاي قشنگت به مامان بگو بوس كنه جاش خوب ميشه


خدا نکنه خاله جون چشم مامانی بوسش می کنه تا زود خوب بشه.
مامان آریانا
12 اردیبهشت 91 8:33
نازی خاله جون .......ایقده شما بچه ها شیرین هستین که اونا هم میخوان بخورنتون ...آریانا رو هم خیلی نیش میزدن ولی دیگه میزارمش تو پشه بند


راست میگی خاله جون آخه ما بچه ها خیلی شیرینم.
مامان کيانا
12 اردیبهشت 91 9:19
آخ آخ الهي پشه فقط کلاغه رو نيش بزنه دخمل گل مارو نيش نزنه....حالا کيانا هروقت پشه نيشش بزنه به من ميگه بوسش کن خوب بشه


الهیییییییییییییی عزیزم.
مامان زهره
12 اردیبهشت 91 10:21
مهم نيست كه نازي يا ناني مهم اينكه كه بعله نيش زنبور عسل باعث شده گل دختر ما يه كلمه ياد بگيره


درسته مامانی با اینکه نیش پشه اذیتش کرده ولی باعث شد یک کلمه یاد بگیره.
زهرا از نی نی وبلاگ213
12 اردیبهشت 91 10:58
ممنون از آرینای عزیزومامان مهربونش که به ما سر زدند
منم شما رو لینک کردم
دیگه مرتب میام دیدن آرینای مو فرفری و ملوس خودم



خواهش می کنم عزیزم وظیفه بود.خوشحال می شم عزیزم منم هرروز به دیدنتون میام.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
12 اردیبهشت 91 14:29
ای پشه بد .... بزا به شهراد بگم بکشه پشه رو با تفنگش!
نانی... تو قولبون شیلین زبون


خاله جون زودتر به شهراد بگو بیادو همه پشه هارو با تفنگش بکشه تا دیگه نیشم نزنن.
قربونت برم شهراد جون.
ilijoon
12 اردیبهشت 91 18:44
آخي پشه بد نازي جيگر
مامان اندیا
12 اردیبهشت 91 20:38
نای نای عزیزم ای پشه بد دستای خوشگل ارینا جون ونیش زدی الهی فدات شم با اون دستای کوچولوی نازت


خدا نکنه خاله جون.
مامان رها
13 اردیبهشت 91 8:42
ای جونم خاله جون الهی اون پشه له بشه که دست کوچیک و تپلی تو رو نیش زده آخ بشه الهی



مرسی خاله جون که اینقدر به فکرم هستین.
مامان رها
13 اردیبهشت 91 8:43
خاله قربون اون دایره واژگانت برم که ما مامانا باید مترجمتون باشیم
حالا رها هر وقت می خواد برقصه می گه نای
هر وقت هم می خواد ناز کنه می گه ناززز
ناززز



خدا نکنه خاله جون.واقعا فقط مامانا می تونن مترجم خوبی باشن برای بچه هاشون.رهاجونم می بوسمت گلم.
مامان نادیا و نلیا
13 اردیبهشت 91 9:34
عززززززززززیزززززم...تو خیلی نانی


مرسسسسسسسسسسسسسی خاله جون.
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 91 11:43
ای جووووووووووون...نانی نانی خاله...... میکشمش اون پشه رو که دست آرینای منو نیش زده


مرسی خاله جون که اینقدر به فکرم هستین.
مامان چشم عسلی
13 اردیبهشت 91 12:33
وااااااای نانی آرینا جونم
مگه دست من به اون پشه نرسه مگه نمی دونه آرینای ما چه قدر خاطر خواه داره


خاله جون مرسی که اینقدر به فکرم هستین خیلی دوستون دارم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 اردیبهشت 91 15:40
نانی آرینا جون.مگه این پشه دستم نیفته.حسابشو میرسم.


خاله جون حسابشو برس تا دیگه نیشم نزنه.
مهسا مامان باربد
13 اردیبهشت 91 16:05
الهــــــــــــــی... نازی عزیزم
مامان حنا
13 اردیبهشت 91 18:06
آخی نازی جون دلم
وای مگه دستم به اون پشه نرسه می کشمش
آرینا جونم خودم به حسایش میرسم دستت رو خودم نانی کردم خاله جونم


خاله حسابشو برس تا دیگه نیشم نزنه.
خیلی دوستون دارم.