آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرینا مو فرفری

به بهانه روز معلم

1391/2/12 16:23
نویسنده : مامان آرینا
934 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروز میگفتم : مشقهایم را خط نزن ... گوشم را مکش مهررا در دلم

جاری بکن ... جریمه مکن هر چه تکلیف میخواهی بگیر ... امتحان

 سخت مگیر....

اما کنون .. گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت

 بگیر مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان  . . .

 

               

  در دوران تحصیلم معلم ها ی خوب زیاد داشتم اما معلم کلاس اول و دوم دبستانم برام

خیلی عزیز هستن و خیلی دوسشون دارم و همیشه به یادشون هستم.

                      کارت پستال و پوستر های تبریک روز معلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مبین فرفری
12 اردیبهشت 91 15:52
آخ آخ خوب گفتی منم دلم مدرسه میخواد


منم خیلی دلم هوای مدرسه رو کرده مامانی.
ilijoon
12 اردیبهشت 91 18:43
چه زيبا نوشتي مامان جوني


دوست گلم این متن زیبا از من نیست خیلی خوشم اومد و در وب آرینا گذاشتم.
محمد رضا ومهدیار
12 اردیبهشت 91 23:26
سلام من ه دلم مدرسه میخواد اگه دوست داشتی یه سر هم به ما بزن خوشحال میشیم


سلام دوست گلم منم خیلی دلم هوای مدرسه و دوستامو کرده.چرا که نه با کمال میل اووووووووووووومدم.
مامان حنا
13 اردیبهشت 91 18:03
وای خدا دلم یه جوری شد یاد دوران مدرسه بخیر کاش زمان به عقب برمیگشت دوباره پشت نمیکتهای درس و مدرسه نشستیم چقدر زود گذشت


دوست گلم منم خیلی دلم هوای مدرسه رو کرده.اون روزا همش فکر این بودیم کی درسمون تمام می شه و حالا حسرت اون روزا رو می خوریم.
مامانی وروجک
16 اردیبهشت 91 21:56
چه مشقی! یادش به خیر واقعا ای کاااش میشد دوباره به روزای خوش مدرسه برمیگشتیم


واقعا یادش بخیر.