آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرینا مو فرفری

کاردستی با دورریختنی ها

1391/2/13 0:16
نویسنده : مامان آرینا
3,602 بازدید
اشتراک گذاری

کاردستی با در پوش های پلاستیکی عروسکی

 

www.bandarstudents.blogfa.com

 

 

شما با درپوش های پلاستیکی قوطی ها چکار می کنید ؟ 

ادامه مطلب را ببینید ...

 

 

 

 

                            www.bandarstudents.blogfa.com

شما با درپوش های پلاستیکی قوطی ها چکار می کنید ؟ 

www.bandarstudents.blogfa.com

این چهره های عروسکی با استفاده از همین ماده دورریختنی ساخته شده اند .
اگر می خواهید این فعالیت را به کودکان چهار تا پنج سال خود بسپارید با میخ داغ سوراخ هایی را روی درپوش ایجاد کنید ، طوری که کودک بتواند با دقت کاموا را از داخل سوراخ عبور دهد .
انجام این فعالیت برای کودکانی که در سنین مدرسه هستند و از خط خوبی برخوردار نیستند هم پیشنهاد می شود ، زیرا در این فعالیت کودک با گره زدن کاموا به تقویت ماهیچه های کوچک دست خود می پردازد و از طرفی دیگر با دقتی که صرف عبور  کاموا از داخل سوراخ می کند بین چشم و حرکات دست او هماهنگی برقرار می شود .
از کودک بخواهید در هر سوراخ دو یا سه رشته از کاموا را عبور دهد . سپس آن ها را گره بزند و موهای عروسک را به هر روشی که دوست دارد تزیین کند .
برای چشم و دهان عروسک بهترین گزینه خمیرهای بازی کودکانه است ، خمیرهای بازی قابلیت انعطاف بیشتری دارند و در نتیجه کودک می تواند در یک زمان خاص چندین چهره دلخواه خود را روی درپوش عروسکی پیاده کند . در غیر این صورت استفاده از چشم های عروسکی پیشنهاد می شود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

زهره مامان آریان جون
13 اردیبهشت 91 1:49
چه باحالن


خیلی مامانی .
مبین فرفری
13 اردیبهشت 91 7:36
من که میندازمشون دوز


منم می نداختم دور اما از این به بعد اینکارو نمی کنم.
مامانی
13 اردیبهشت 91 7:50
سلاااااااااااام مامانییییییییییی
به منم سر بزن مامان جدیدم


سلام مامانی جدید،چشم با کمال میل.
مامان نادیا و نلیا
13 اردیبهشت 91 9:31
سلام عزیزم این از توضیحاتی که خواستی


سلام دوست خوبم ممنون خیلی جالب بود.
مامان نادیا و نلیا
13 اردیبهشت 91 9:32
خصوصی


به روی چشم.
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 91 11:46
خیلی خوشگلن. منم دوست دارم برای آنیسا درست کنم


خیلی خوشگلن مامانی منم برای آرینا درست می کنم.
مامانی
13 اردیبهشت 91 12:13
سلام مامانیییی
با اجازه لینکتون کردم


سلام مامانی جون خواهش می کنم باعث افتخاره.
مامان سانلی
13 اردیبهشت 91 14:31
سلام مامانی ممنون که اومدین پیشمون.وبتون خیلی جالبه دخترتون هم خیلی عسله میبوسمت عزیزم


سلام دوست خوبم،خواهش می کنم .نظره لطفتونه.
مامان مانی
13 اردیبهشت 91 14:58
منم می انداختم دور ولی ابتکار جالبیه حتما امتحان می کنم مرسی که همیشه چیزهای خوب خوب می زاری مامانی


حتما امتحان گلم.خواش می کنم .
سعیده
13 اردیبهشت 91 16:56
سلام چه مطالب جالبی دستت درد نکنه دخمل گلتو ببوس


سلام عزیزم خواهش می کنم.چشم حتما.
مامان حنا
13 اردیبهشت 91 18:04
وای چه خوب خیلی ایده خوبیه


درسته عزیزم.
ثمین
14 اردیبهشت 91 0:12
خیلی جالب بود آفرین
مامان فرنيا
16 اردیبهشت 91 13:12
سلام خيلي قشنگ هستند ممنون از ايده هاي زيبايي كه برامون ميگذاري سعي ميكنم از اين ايده استفاده كنم چون ساده و كاربرديه


سلام دوست عزیزم خواهش می کنم خوشحالم مورد استفاده شما قرار می گیره.