آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرینا مو فرفری

مامان بیا بازی....

1391/2/14 1:03
نویسنده : مامان آرینا
1,705 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 روزهای شیرین تر از عسل آرینا و مامانی...

دختر شیرین زبونم 

مشغول بازی بودی که گفتی : مامانی ، مامانی....

مامانی : بله آرینا گلی... 

آرینا :مامان  بیا  بازی...

                            مامانی :

               

 بیاین باهم بریم بازی...

سلام شما هم بیاین بازی.....

آرینا سخت مشغول سا خت و ساز

با دقت به کارش ادامه می ده....

اخ جون تمامش کردم حالا بیا بغلم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مبین فرفری
14 اردیبهشت 91 1:00
مامان جون بازی کردی با دخملمون من که کارو زندگیم شده بازی با مبین


مامانی منم همینطور فقط بازی بازی بازی...
مامان امیر مهدی
14 اردیبهشت 91 1:06
عزیز خاله عجب برجی شده دستت درد نکنه


خاله جون دیدی چه برجی ساختم.
مبین فرفری
14 اردیبهشت 91 1:55
سلام عزیزم اول داشتم آرینا رو نگاه میکردم تا عکسهام آپلود بشه وقتی داشتم مینوشتم ذهنم حنا بود ولی نمیدونم چطور شد انگشتام اسم آرینارو زده ببخشید .
خانمی اینم بگم آقا پسر از سر کولم داره بالا میره حواس نمیزاره


سلام دوست گلم خوب اشتباه پیش میاد اخه وقتی خوندم آرینا تعجب کردم و گفتم این دستور غذای مامان حنا جونه.دست مامان حنا درد نکنه که همه ما مامانا رو اشپز حرفه ائی کرده.مبین جان نمی خوای بخوابی خاله.


مامانی
14 اردیبهشت 91 7:11
سلام مامانی بروزما


سلام دوست گلم.
مامانی
14 اردیبهشت 91 7:13
دخملت نازه خیلی


مرسی عزیزم.
مامان نادیا و نلیا
14 اردیبهشت 91 12:31
آرینا جونم چه برج خوشکلی ساختیاحالا بگو ببینم خاله جون خودت تنهایی ساختیش یا مامانم کمکت کرد


خاله جون بدون کمک مامانی درستش کردم .مامانی نگام می کردو عکس می گرفت.
مامان آریانا
14 اردیبهشت 91 13:49
خاله جون واسه خودت یه پا مهندس شدیااااااااا...


خاله جون یه مهندس کوچولو شدم از حالا تو کار ساخت و سازم.
نرگسی
14 اردیبهشت 91 15:16
ای جونممممم ..


خاله خیلی دوست دارم.
مامان زهرا
14 اردیبهشت 91 15:45
سلام
وای خدا چه دخمل نازی چه موهای قشنگی
هزار ماشالا خاله جون
با اجازه لینکتون کردم


سلام دوست عزیزم چشماتون قشنگ می بینه. شما هم لینک شدی عزیزم.
محیا کوچولو
14 اردیبهشت 91 15:49
سلام خاله جونی
ایشالله همیشه با ارینا جون خوشگل شاد و مشغول بازی باشید


سلام خاله جون ممنونم.
نرگسی
14 اردیبهشت 91 19:32
شما خودت به همون وبلاگی که اسم آریناموفرفری رو نوشته تو تنظیمات نی نی گپش بگید که چرا این کارو کرده خوب .. ببینید چی میگه ..


رفتم نرگس جون پیام گذاشتم.
مامان حنا
14 اردیبهشت 91 22:07
سلام گلم شما یه لحظه رو دیدم که اومدی برای چت بعد قطع شد
با اشم آریناپژمان نوشته منتها آنلاین نیستید آفید


سلام عزیزم ممنونم باعث زحمت شما شدم.
پويا
15 اردیبهشت 91 0:17
سلام آرينا موفرفري
خيلي ناز شدي دخترك
از ديدنت خوشحال شدم
با آرزوي شادي و نشاط براي تو


سلام ممنون نظره لطفتونه.بازم ممنون.
مامان حنا
15 اردیبهشت 91 1:04
آره بیدارم گلم ولی چرا آخه آفی
مامان آیدین
15 اردیبهشت 91 1:58
سلام عزیزم وبلاگ خیلی جالبی دارین با اجازه میخوام لینکتون کنم آرینا جون بوووووووووووس


سلام دوست عزیزم ممنون نظره لطفتونه خواهش می کنم به جمع دوستای گل آرینا خوش اومدین.با کمال میل منم شمارو لینک کردم.
مامان یسنا
15 اردیبهشت 91 12:42
چه برج قشنگی به به!!


مرسی خاله جون.
نایسل
15 اردیبهشت 91 14:22
قربونت برم چقدر دلم برات تنگ شده
برای تو و دختر نازتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


خدانکنه عزیزم منم خیلیییییییییی دلم برات تنگ شده بود.
مامان مانی
15 اردیبهشت 91 18:19
افرین خاله خیلی قشنگ درست کردی مانی منم عاشق خونه سازیه ایندفعه که درست کرد یه عکس ازش می گیرم و می زارم


مرسی خاله جون ، مامانی منتظره عکس مانی جون هستم.


مامان چشم عسلی
16 اردیبهشت 91 1:03
وااااای آرینا جونم چه قدر تو ماهی مامانی اسپند یادت نره تو رو خدا
مامانی خدایی کلی حال کردی وقتی دعوت به بازی شدی نه؟؟
راستی وب زهرا جون و ایلیا جونم آپ شده با یه عالمه عکسهای خوشگل


خاله جون نظره لطفتونه ، خیلی حال کردم بخدا خیلی لحظه شیرینی بود.چشم عزیزم حتما میام.
مامان خورشيد
17 اردیبهشت 91 13:45
بازي با بچه ها خيلي شيرينه مخصوصا اگه آرينا باشه كه ديگه واقعا بازي با اين عروسك مي چسبه. هميشه خوش باشيد


واقعا دنیای کودکی عالمی داره.خاله جون بازی با شما و خورشید جون هم حسابی می چسبه.
ilijoon
17 اردیبهشت 91 19:17
به به چه خانوم مهندسي چه برج قشنگي ساختي



مرسی خاله جون.