آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرینا مو فرفری

یک کلمه جدید

1391/2/16 2:21
نویسنده : مامان آرینا
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

 

Happy Friday scraps, graphics, comments

دختر گلم

صبح که از خواب بیدار شدی مثل همیشه گفتم آرینا گلی بیا ماساژت بدم...

آرینا روی شکم می خوابه تا مامانی ماساژس بده...

بابائی میگه بذار امروز که من خونه هستم خودم ماساژش بدم...

همین که بابائی می خواست ماساژت بده چند بار تکرار کردی

نه نن ، نه نن(نن با ضمه روی ن اول)

مامانی :

درسته ، به بابائی می گفتی نکن...نکن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نرگسی
15 اردیبهشت 91 13:18
خواهش میکنم عزیزم .. آره واسه شما که درسته هیچ ولی ایشون الکی نوشته آریناموفرفری .. حالا نمیدونم منظورش از این کار چی بوده ..


نمی دونم نرگس جون شاید اشتباه کرده ولی من که خیلی تعجب کردم ممنونم که به من اطلاع دادی و منم به مامانی پویا اطلاع دادم.بازم ممنون نرگس جون که اینقدر هوای ما رو داری می بوسمت عزیزم.
عاشق باران
15 اردیبهشت 91 18:23
ممنون... اینم یه راه حله که همینجا برای ما کامنت بذارین البته من شنیدم اگه اول متنو بنویسید بعد مشخصات درست میشه امتحان کنید.


مامانی چندبار امتحان کردم نشد نمی دونم چرا نمی شه.مثل اینکه باید به این شکل ادامه بدیم من میام وب شما و نظراتمو تو قسمت کامنت هائی که شما برام می ذارید می نویسم، خیلی خوبه نه!!!!!
آقا احسان
15 اردیبهشت 91 19:43
ن نن، ن نن!
الهام مامان رامیلا
15 اردیبهشت 91 20:01
ی جانم خوب نکن بچه دردش می گیره
عزیزم


چشم خاله مهربون.
مامان علی
15 اردیبهشت 91 20:39
وای وای وای دلم ضعف رفت واسه این دخمل خوشمزه. آفرین آری همینجوری ادامه بدی تا 2 سالگی کلی کلمه بلدی


مرسی خاله مهربونم آرینا خیلی تلاش می کنه تا همه کلماتو تکرار کنه.
نرگسی
15 اردیبهشت 91 21:20
عزیز دلم که داره یواش یواش دایره لغاتت بیشتر میشه و شیرینتر ..


مرسی خاله مهربونم.
ستاره زمینی
15 اردیبهشت 91 23:45
ماشالا به اریانا جون


مرسی
مامان حنا
16 اردیبهشت 91 5:31
آخی عزیزدلم فدای اون نن نن گفتنت برم خاله
عزیزدلم میخواسته مامانیش براش ماساژ بده خدا حفظت کنه گلم
مامانی دلم براتون تنگ میشه خیلی دوستتون دارم
از طرف من آرینا گلی رو ببوسید و مراقبش باشید


خدا نکنه خاله مهربونم ، درسته عزیزم می خواست مامانی ماساژش بده.منم خیلی دلم برای شما تنگ می شه.چشم دوست گلم.
lمامان یکتا
16 اردیبهشت 91 10:34
قربون آرینا جونم که مثل یکتا کارای مامان بیشتر بهش میچسبه!
مامانی چقدر شیرینه این سنی که هر روز یه کلمه جدید یاد میگرن.همیشه شاد و سالم باشی عزیزم(یه بوس برا مامانی یکی برا آرینا گلی)


خدا نکنه خاله جون ، واقعا روزای شیرینیه.ممنون عزیزم همچنین برای شما من و آرینا می بوسیمتون.
عزیزم خیلی دلم برای شما و یکتا جون تنگ شده.
مامان زهره
16 اردیبهشت 91 10:41
بعله كم كم دختر گلم همه كلمات را ياد مي گيره كه تلفظ كنه


انشاالهههههههههههه
مامان زهرا
16 اردیبهشت 91 11:08
سلام
آخی ....جیگرشو.....
راستی یه سوال: شما الان کجایید؟
آرزو میکنم هر جا هستید شاد و سلامت باشید



سلام خاله جون ، فعلا خوزستان هستیم.ممنون عزیزم.
عاشق باران
16 اردیبهشت 91 13:27
عجب شیطون بلایی هستی آرینا خانم


شیطون بلااااااااااااا.مامانی 22 ماهگی باران جونو تبریک می گم.باران جون می بوسمت یه عالمه.
صوفیا
17 اردیبهشت 91 3:07
ای ول این ارینا کوچولو داره مامانی میشه
عزیزم فکر کنم وقتی این جمله رو گفته حسابی خوردنی شده


مامانی وقتی ارینا این جمله رو گفت خیلی حس خوبی داشتم عالی بود.می خواستم درسته بخورمش.
مامان عسل
17 اردیبهشت 91 10:02
معلومه حسابي شيرين زيون شديا آرينا جون


بله خاله جون این روزا شدم قند عسل مامانی.
مامان یسنا
17 اردیبهشت 91 18:19
دلش میخواسته خودش رو واسه مامانش لوس کنه و مامانش ماساژش بده.جونم آرینا


به احتمال زیاد خاله جون.
ilijoon
17 اردیبهشت 91 19:15
نگین مامان رادین
18 اردیبهشت 91 2:05
قربون اون شیرین زبونیات بشم عسلکم : [بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

خدا نکنه خاله جون خیلی دوستون دارم خاله جون.

عاشق باران
18 اردیبهشت 91 10:25
خیلی ممنون خاله جون


خواهش می کنم وظیفه بود.