آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرینا مو فرفری

ماجرای سه چرخه و مدل جدید تاب تاااااابی....

1391/4/4 10:56
نویسنده : مامان آرینا
1,507 بازدید
اشتراک گذاری

            

گل دخترم آرینا

چند روز پیش سبد سه چرخه ت شکست و وقتی بابائی

می خواست درستش کنه سه چرخه رو به حالت کج گذاشت

روی زمین همین طور که بابائی مشغول بود شما هم کمک

بابائی می کردی البته کمک که نه بیشتر شیطونی....

     

بابائی سبد سه چرخه رو درست کرد ولی ماجرا همین جا تمام نشد....

 

 

بعد از اینکه دیدی بابائی چطوری سه چرخه رو

گذاشت روی زمین شما هم پیشه خودت گفتی

 چرا تا حالا به ذهن خودم نرسیده بود؟؟؟؟

از اون روز به بعد سه چرخه رو به حالت خوابیده می ذاشتی

روی زمین و چر خاشو تند تند با دستات می چرخوندی تا اینکه

امشب این کارو کردی....

بله روش جدید تاب خوردن....

خیلی از این کار لذت می بردی و می گفتی تاب تاااااابی....

البته مامانی کاملا مراقب شما بود.

تا زه ماجرا به اینجا هم ختم نشد بعد چند دقیقه مدل تاب خوردن

عوض شد به مامانی اشاره کردی که بشینی روی چرخ

و تاب .... تااااااااابی.....

که دیگه مامانی بخاطر مسائل امنیتی نتونست از شما عکس بگیره.

بابائی میگه آریناست دیگه از وسایلش همیشه متفاوت

استفاده می کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مهدی کوچولو
6 خرداد 91 0:59
آفرین آرینا آفرین آرینا


مرسی خاله جون مرسی خاله جون.هزارتا بوس برای شما.
نرگسی
6 خرداد 91 1:36
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


هزارتا بوسسسسسسسسسسسسسسس...
الهه مامان روشا جون
6 خرداد 91 2:03
فدای خلاقیتت خاله جون.فکر کردی اونایی که فتن تو جشنوارهه خوارزمی از کجا شروع کردن؟؟از همین جا ها دیگه.


خدا نکنه خاله جون زنده باشی عزیزم.به امید اون روز .....مرسی خاله جون.
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 3:01
سلام دوست عزیز وبلاگ امیر مهدی به روز شده خوشحال میشیم پیشمون بیاین وبا نظرات قشنگتون خوشحالمون کنید


سلام عزیزم به روی چشم.
مامان شايان جون
6 خرداد 91 7:54
سلام
آفرين به اين دختر با استعداد. شيطوني هاش شبيه پسرا مي مونه. خدا حفظش كنه. من با افتخار شما رو لينك مي كنم. بوووووووووووووووووس.


سلام خاله جون، دقیقا مامان و بابام هم میگن کارام شبیه پسراس...مرسی خاله جون.به جمع دوستای گلم خوش اومدین.شما هم لینک شدین.
مامان سانای
6 خرداد 91 8:24
خانم مهندس داری چی کار می کنی؟


خاله سخت مشغول شیطونی و کنجکاویم....
مامان زهره
6 خرداد 91 10:14
سه چرخه نو مبارك.تاب بازي جديد هم خيلي به آرينا جون كيف مي ده


مرسی خاله جون دیگه از زمان نو بودنش گذشته یک سالی می شه دارمش.خیلیییییییییییییی...
مامان شاهزاده ها
6 خرداد 91 11:13
سلام دوست عزیز
اخه مدل جدید دوچرخه سواریه دیگه.
ممنون از لینکتون .منم لینکتون کردم .


سلام عزیزم.درسته مامانی اینم یه مدلشه دیگه...
خواهش می کنم عزیزم مرسی.
مامان فرنيا
6 خرداد 91 13:17
خوب بچه ميخواد از وسائلش به نحو احسن استفاده كنه توي اين كم جايي يك وسيله و دو استفاده از اين به بعد شما ميتوانيد تاب را جمع كنيد


دقیقا مامان جون.گل گفتی.
مامان فرنيا
6 خرداد 91 13:18
خصوصي فرستادم


به روی چشم.
نایسل
6 خرداد 91 13:32
وای عشقققققققققققققق من تو چقدر باحالییییییییییییییییییییییییی


مرسی خاله جووووووووووووووووووونم.خیلی دوست دارم خاله عاشقتم.
نایسل
6 خرداد 91 13:32
منم دلم یه ریزه شده براتتتت


مرسی عزیزم.
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 15:01
ماشالا به ای کاراش نمک داره
مامانی بیا پیشمون پس
آپم ها


مرسی عزیزم .به روی چشم اومددددم....
مهدی کوچولو
6 خرداد 91 15:09
بازم خوبه عزیزم که به تاب تاب عباسی روش رضایت میدی من چیکار با این خان که میخواد روی همه چی وایسه و ایستاده بچرخه و برقصه و........


عجب پس یکمی بیشتر از شما شانس اوردم البته گاهی آرینا هم از این کارا می کنه.
نایسل
6 خرداد 91 16:17
وای عسیسممم منم خیلی دلم تنگ شدهبوددددد مرسییییییییییییییی یه دنیا تشکررررر


خوشحالم دوباره اومدی پیشمون.خواهش می کنم.
مامان زهرا
6 خرداد 91 16:37
خوب دیگه خدا رو شکر آرینا جون نیازی به کلاس آموزش خلاقیت و این جور چیزا نداره هزار ماشالا خودش خلاقه


مرسی خاله جون خودم یه پا خلاقیتم.
مامان رها
6 خرداد 91 17:28
سلام اومدیم بگیم با البوم عکسرها سادات منتظر نظرات خوشگلتونیم
منتظرتونیم تا تو وبمون ببینیمتون

ای دخترک شیطون بلا عین رها فقط کافیه ببینن ما داریم چی کار می کنیم سریع تکرار کنن


سلام عزیزم.به روی چشم .دقیقا مامانی جون...
مامان علی
6 خرداد 91 17:38
آفرین به انی دختر مبتکر. آرینا یعنی من عاشق این شیطونیتم خاله


مرسی خاله جون.منم عاشقتونم خاله جون.
مامان سامان
6 خرداد 91 17:41
وای بیچاره چرخ از دست این دخمل شیطون ومتفاوت


بیچاره مامانی که باید هم مراقب آرینا باشه هم وقتی می شینه روی چرخ تابش بده یا دستای آرینا رو بگیره تا ارینا خودش تاب بخوره اخه می خواد کمرباریک بشه.
مامان فاطمه
6 خرداد 91 17:49
ماشا الله به گل دختر خودم. آفرين آرينا جون


مرسی خاله جونم.
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 20:40
ممنون گلم که بهمون سر میزنی
دوست داریم
ماچ ماچ


خواهش می کنم عزیزم.منم دوستون دارم.
مامان طاها
7 خرداد 91 0:10
بله مامانی به این میگن خلاقیت


دقیقا مامان مهربون.
ilijoon
7 خرداد 91 9:17
آفرين گل دخمل ما كه از همه وسايلش بهينه استفاده ميكنه


مرسی خاله مهربونم.
ilijoon
7 خرداد 91 9:18
به نظر من دخملمون در آينده يه مهندس خوب ميشه يا يه مخترع خوب من كه خيلي بهش اميد دارم


نظره لطفت دوست عزیزم انشااله .من که از خدا می خوام همه بچه ها همیشه موفق و سربلند باشن.
مامانی تصور کن ارینا گلی مخترع شده باشه یعنی می شه خدا جونم.
ilijoon
7 خرداد 91 9:19
به افتخار ارينا گلي


مرسی خاله مهربونم خیلی با محبت هستین.
مبین فرفری
7 خرداد 91 14:37
این وروجکامون همیشه چیزهای جدیدی کشف میکنند


دقیقا مامانی ...
مامان مانی
7 خرداد 91 15:30
نازی خوشگلم دلم برات تنگ شده بود اخه یه مدت نت قطع بود


سلام دوست گلم منم خیلی دلم تنگ شده بود.خوشحالم نت وصل شده.
مامان آرشیدا کوچولو
7 خرداد 91 16:38
نسترن
7 خرداد 91 17:46
بابا این دختر از الان برای خودش مهندسیه و به فکر استفاده از ابزار به شیوه های جدید مامانی مگه بده


مهندددددددس ....خیلی هم خوبه نسترن جون.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
7 خرداد 91 21:06
بیشترین استفاده از یک وسیله


دقیقا مامانی ...
مامان آنیسا
8 خرداد 91 18:27
ای شیطون باهوووووووش


خاله جون ، شیطووووووووون...........