آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرینا مو فرفری

بدون عنوان

1391/4/4 10:57
نویسنده : مامان آرینا
713 بازدید
اشتراک گذاری

           

نفس مامانی

داخل اتاق دستتو به دست گیره در گرفتی و  بین در و دیوار ایستادی

 

با صدای بلند میگی : بابااااااااا بیا...

                                       

بلافاصله میگی : بابااااااا نه بیا....(بابا نیا )

بلافاصله میگی : باباااااا ،،،،بیام نه ....(بابا من نمی یام )

                                       

آخرش که ما سر از کارای شما  در نیوردیم  بالاخره بابا بیاد ، بابا نیاد

 می خوای بیای ، نمی خوای بیای؟؟؟؟

تا یادم نرفته آلوچه ( گوجه سبز) خیلی دوست داری اگه یکی بخوری

تا دونه آخرشو تمام نکنی دست از سر مامانی و یخچال بر نمی داری.

                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مهدی کوچولو
3 خرداد 91 0:49
نکته جذابش همینه که ماها اصلا نمیفهمیم تو دنیای این وروجک ها چی میگذره من که کلمات مهدی خان رو نمیفهمم مثل ادم مریخی ها نگاهش میکنم
مامان علی اصغر
3 خرداد 91 0:55
چه دخترنازی با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم به وبلاگ پسرمنم سربزنین
مامانی درسا
3 خرداد 91 1:29
الهی بگردم خوب سر کارتون گذاشته ..... برو خصوصی
نرگسی
3 خرداد 91 7:50
عزیز دلممممممممم .. آلوچه سبز منظورتون گوجه سبزه ؟

مرسی خاله جون.بله عزیزم.
مامان طاها
3 خرداد 91 7:59
آرینا جون همه کارات بامزهست ,خاله مواظب باش زیاد آلوچه نخور مریض میشی خدای نکرده


چشم خاله جون مرسی به فکرم هستین.
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
3 خرداد 91 7:59
ماشااله هم خوشگله هم خومزه


مرسی خاله جون.
الهام مادر اينده
3 خرداد 91 11:08
واي بخولمت با اين همه ادا و اطوار جيگگگگگگگگري نميدوني چه احساسي دارم


وای خاله جون پس فرررررار....،عزیزدلم.
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 13:13
ای جانم قربون اون موهای فرش بشممممم
وای حق داره طفلکی گوجه سبز خوشمزسسسسسسس راستی خصوصی چی نوشته بودی نیامده
بابت دیشب ببخشی امروز از صبح کلاس داشتم


جانت سلامت عزیزم.خواهش می کنم.
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 13:48
الان دیدمش من اصفهانم عزیزم
ممنونم بابت تعریفتون شما لطف دارید جیگرممم اون دخترتو من گاز بگیرممممممممممم


چه عالی عزیزم.منم قبل از ازدواجم شاهین شهر اصفهان بودم.عزیزم خوب خوشگلی که تعریف کردم.
خاله گاز نههههههههههههههههه .....
مامان شاهزاده ها
3 خرداد 91 14:27
سلام
اخه عزیزکم ببین طفلکی منظورش چی بوده ؟؟
ماشالا به این دختر بوسسسسسس


سلام خاله جون،هیچی خاله سرکارمون گذاشته این دختر شیطون بلا.بوس بوس بوس...
ilijoon
3 خرداد 91 14:40
واي چقده بامزه است اين دخمل گلي كلي خنديدم


مرسی خاله مهربونم.
الهه مامان یسنا
3 خرداد 91 17:53
ای جونم بابا نه بیا خیلی باحالی آرینا جونم. هول کرده بچه خوب نمیدونسته چی بگه دوستت دارم آرینا جونم


جانت سلامت عزیزم.خاله جون من و بابائی رو گذاشته سرکار...منم خیلی دوستون دارم.
مامان نفس طلایی
3 خرداد 91 18:25
ای شیرین زبون ناز
وای گوجه سبز اخ جون


مرسی خاله جون ، پس شما هم گوجه سبز دوست دارین....
مبین فرفری
3 خرداد 91 21:07
مامان جون تورو خدا مواظب گوجه سبز خوردنش باش



چشم عزیزم آرینا می گه بهم بده ولی مامانی کم بهش می ده برای همین دست از سرم برنمی داره.مرسی به فکر دخترم هستی عزیزم.
مبین فرفری
3 خرداد 91 21:08
آخرش باید بریم ببینیم چیکار دارند


دقیقا حتی وقتی سرکاری باشه.
مامان ملینا
3 خرداد 91 21:26
ای جان خاله نوش جونت عزیزم . ماشالا خوب زبون اومده ها


مرسی خاله جون درسته شاید یکمی دیر شده ولی پیشرفتش خوب بوده.
نسترن
4 خرداد 91 9:11
اخی خواسته باهاتون شوخی کنه ای دختر شیطون
شماهم چه خنده بازاری دارید از دست این ارینا

نسترن جون حسابی سرکاریم.
مامان شايان جوني
4 خرداد 91 10:38
سلام
اي جاااااااااااااااان. دختر خانوم بامزه چرا مامان و باباي مهربونتو سر كار مي ذاري. بووووووووووووس


سلام خاله جون ، زنگ تفریح گذاشتم برای مامان و بابام.بوس بوس بوس ...
مامان یسنا گلی
4 خرداد 91 12:18
قربونت برم من که حسابی مامان و بابا رو سرکار گذاشتی.دوست دارم عزیزمممممممممممممممم


خدا نکنه خاله جون.منم دوستون دارم.
مامان پریسا
4 خرداد 91 15:40
چه با مزه


مرسی خاله جون.
ilijoon
4 خرداد 91 16:06
اينجا كامنت گذاشتم نذاشتم؟؟؟؟؟پس كجاست تاييد نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بله درسته عزیزم شرمنده یکمی سرم شلوغ بود نتونستم به موقع تائیدش کنم.