آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرینا مو فرفری

آب خوردن آرینا هم داستانی داره.....

1391/4/4 10:58
نویسنده : مامان آرینا
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

 

                     

آرینای گلم

داشتی آب می خوردی که آب پرید توی گلوت

(هر وقت اینطوری می شی مامانی با دست

 چند ضربه می زنه پشت کمرت )

                                         

اما امروز که اینطوری شدی تا اومدم بهت برسم صحنه جالبی دیدم

همین طور که سرفه می کردی در کمال ارامش خودت با دستت

می زدی پشت گردنت آخه دستت به پشت شونه هات نمی رسید.

                                          

قربونت برم که فکر خودت هستی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان نادیا و نلیا
31 اردیبهشت 91 15:35
مامان رها
31 اردیبهشت 91 16:03
خاله قربون اون دستا و اون عقلت بشم


خدا نکنه خاله جون.
زیبا
31 اردیبهشت 91 16:10
آخی نازی.نوش جونت


مرسی خاله جون.
نایسل
31 اردیبهشت 91 20:24
ای جن خاله قربونش بره این دختری اینقدر باهوشه منم دلم برات یه ذره شده اما خوب حسش نبود بیام نت هی سر میزدم اما نمیتونستم واقعا جواب بدم خیلی دوست دارم مرسی به فکرمی
زهرا از نی نی وبلاگ213
31 اردیبهشت 91 20:42
نازی دختر باهوش
مامان سامان
31 اردیبهشت 91 23:49
الهی خاله قربونت بره که اینقدر با هوشی ومنتظر کمک مامانت نمی شینی
مامان دینا
1 خرداد 91 1:24
واییی که من عاشقتم عزیزم .
مهدی کوچولو
1 خرداد 91 1:44
افرین خاله همیشه همینقدر حواستون به خودتون باشه بی زحمت مهدی که منو رسما کچل کرده
ilijoon
1 خرداد 91 8:34
قربون دخمل باهوشمون برم
مامان ایلین
1 خرداد 91 9:05
سلام قربونت برم با این شیرینکاریات راستی مامانی گفته بودید یه وبلاگ برای ارینا و ایسانا درست میکنید ،کردید اگه کردید به ما هم ادرس بدین خوشحال میشیم
مامان زهره
1 خرداد 91 9:08
قربون اون عقلت برم.به قولي كس نخارد پشت من جزانگشست شصت من!
مامان امیرمحمد
1 خرداد 91 10:54
قربونش برم .... فکر کن چه حالی میده مادر شیرین کاریهای بچه شو میبینه ... من که دلم غش میره ...
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 13:06
عجب دخملی خوشگلیییییییییییی موهاشو ببین خواهر زاده منم همین شکلی هستش موهاش همین طوره بمیرم از عید نازنین جونم ندیدم الان ارینا رو دیدم انگار نازنین رو دیدم جای من ببوسش
مامان روشا
2 خرداد 91 0:38
قربون آرینای جون عزیز خودم بشششششششششم من. آفرین خاله جون وقتی می گن دختر کمک به حال مادره اسه همین چیزاشه دیگه.
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 1:43
فدات فدات هزارتا بوسه برات خیلی دوست دارم شیرینم،قربونت بشم که به فکر خودتی
الهام مادر اينده
3 خرداد 91 0:28
عزيز دلم عاشق اين شيرين كاريهاتم. جيييييييييييگري