آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آرینا مو فرفری

سوزی

1390/11/6 0:22
نویسنده : مامان آرینا
5,997 بازدید
اشتراک گذاری

سوزی مامان

امروز خاله ندا به مامانی می گفت آرینا مثله سوزی می مونه، هر وقت سوالی از آرینا می پرسیم فقط

با اشاره سر جواب می ده.(بالا ویا پائین بردن سر)

عزیزم حالا سوزی کیه؟؟؟؟؟

قدیم ندیما که مامانی کوچولو بود یه کارتون به نام سوزی پخش می شد .

سوزی یه دختر نازی بود که هر سوالی ازش می پرسیدن  فقط با اشاره سر،بله یا خیر جواب می داد.

خاله ندا عجب حافظه ای داریاااااااا.

                                        خرید کارتون دنیای سوزی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

گروه ترمه
5 بهمن 90 20:56
گروه ترمه فعالیت هنری خود را در زمینه هنرهای تزیینی و بافت آغاز نمود. کلیه کارهای موجود در این وبلاگ کار دست بوده و در صورت سفارش به رنگ دلخواه شما تهیه میگردد. تزیینات شامل انواع بافت ( شال و کلاه، تل های فانتزی، اشارپ، ساق و ...) تم های تولد گیفتهای زیبا برای جشنها کارت پستال و ... http://termehandcraft.blogfa.com/
مامان نادیا و نلیا
6 بهمن 90 8:39
نازییییی....سوزی کوچولو...
مامان پارسا قند عسل
7 بهمن 90 0:42
سوزی پسر نداریم؟
پارسا هم عین آرینا جونمه.


نه،فقط سوزی دختر داریم.فدای پارسا جان که مثله آرینا با سر بله و خیر می گه.
مبین فرفری
7 بهمن 90 22:29
وای یادش بخیر .دلم گرفت یاد قدیما افتادم کاش بچگیهامون دوباره بر میگشت


یاد روزهای کودکی بخیر.به هیچ چیز جز بازی و تفریح فکر نمی کردیم.
مامان فرنيا
8 بهمن 90 12:27
واي چه جالب ارينا خاله ندا داره فرنيا هم داره ولي واقعا راست ميگي عجب حافظه اي من هم اين سوزي را يادمه


آخی فرنیا هم خاله ندا داره.یادش بخیر.
مامان پریسا
8 بهمن 90 16:33
یادش به خیر..........


یادش بخیر.
عاشق باران
8 بهمن 90 17:35
وااای ما رو بردید به گذشته...
خیلی سوزی رو دوست داشتم


من هم کارتون سوزی رو خیلی دوست داشتم ولی به کل فراموشش کرده بودم اما خاله ندا یادآوری کرد.
مامان سپنتا
10 بهمن 90 2:43
اخی یادش بخیر من عاشق موهای سوزی بودم


یادش بخیر.من هم کارتون سوزی رو خیلی دوست داشتم.
خاله هدي
10 بهمن 90 10:37
واي چقدر اين آرينا خوشگلههههههههههه چه موهاي خوشگلي داره
آخي ياد سوزي بخير. ولي عجب حافظه اي خاله ندا داره.ماشااله


ممنون خاله مهربون.چشمای شما خوشگل می بینه.یادش بخیر.واقعا.خاله لطفا آدرس وبتونو برام بذارید تا بتونم به شما سر بزنم.